czwartek, 27 stycznia 2011

Wymyslić adekwatny tytuł ? Niee to zbyt wymagające.

Ogólne rozbicie, dziwnie ciężka głowa, niesmak i drapanie w gardle, katar i kichanie. Chyba poradzę sobie i bez Dr Hausa* i zdiagnozuje u siebie jakieś cholerne przeziębienie, z którym obudziłem się dziś rano. Przeziębienie no to, czosnek jedz, herbatę parz, ferwex pij. Najgorsze z tym czosnkiem...co mi cholera do głowy strzeliło ?! Tak właśnie mnie...Sam wpadłem na pomysł żeby sobie skroić do kanapek z masłem arcyzdrowy czosnek i co ? I przez cały długi dzień (aż do teraz) mam w ustach ten cholerny posmak ! No ja nie wiem...Czy to przez przeziębienie czy co ? Ile można czuć 3 ząbki zjedzone kilkanaście godzin temu ? No nic jakoś pociągnąłem cały dzień, miałem się dziś ostro uczyć, ale w efekcie ostro czytałem "Bożych bojowników", zacna książka, zacna, jak przeczytam całą serię podzielę się wrażeniami. Co do nauki to przynajmniej kupiłem sobie 3 lektury, znaczy M. mi kupiła...ale za moje pieniądze, ale jej oddałem...w sumie to jeszcze nie wszystkie. No w każdym razie jestem posiadaczem nowych "Nie-boskiej komedii","Kordiana" i "Powrotu posła" za równowartość mniej więcej 8 zł, no to może mnie to zmotywuje do przeczytania. No napisanie tego poszło gładko i przyjemnie czuje, że dalej musiałbym oprócz palców walących w klawiaturę zaangażować też szare komórki, więc raczej sobie dzisiaj odpuszczę, idę chorować.

3 komentarze:

  1. spodobały się tanie lektury widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ich cena raczej. poza tym mateusz ma upośledzenie, tzn. nie przeczyta książki, której nie kupi. / cyśka

    OdpowiedzUsuń
  3. haushaushaushaus HAUUUUUUUUUUUUUUUUUS

    OdpowiedzUsuń